Toimitusehdot

 

Toimitusehdot lyhyesti:

1. Käyttämättömillä tuotteilla on 30 päivän palautusoikeus. Huomioi, palautusten normaali käsittelyaika on noin 1-3 viikkoa. Käsittelemme palautukset saapumisjärjestyksessä.

2. Varastosta löytyvän tuotteen toimitusaika 3 - 5 arkipäivää. Mikäli tuote on vasta tulossa varastoomme, näytetään arvioitu toimitusaika tuotteen tiedoissa kokovalinnan alapuolella tilausta tehdessäsi. Mikäli tilattu tuote on poikkeuksellisesti päässyt loppumaan varastosta, ilmoitetaan siitä asiakkaalle viipymättä.

3. Mikäli asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tai tuote on viallinen, tulee asiakkaan ilmoittaa asiasta viipymättä Pomar.fi -verkkokaupan asiakaspalveluun joko sähköpostitse info(at)pomar.fi tai puhelimitse +358 (0)2 6343 124 (ma-pe 8-16 )

4. Noutamattomista lähetyksistä perimme rahtikulut.

5. Tilauksen sitovuus: sitova kauppasopimus tulee voimaan, kun asiakas on tilaussivulla vahvistanut nämä toimitusehdot sekä hyväksynyt tilauksen.

6. Hinnat ja tuotetiedot: kaikki ilmoitetut hinnat sisältävät arvonlisäveron. Veroerittely näkyy tilausvahvistuksessa. Kaikki hinnat ja tuotetiedot ovat sitoumuksetta. Pomar.fi varaa oikeuden hinnoittelu- ja tuotetietovirheisiin sekä mahdollisten toimitusvaikeuksien sattuessa kaupan peruuttamiseen ja purkamiseen. Norjaan toimituksissa asiakas vastaa mahdollisista tullimaksuista.

7. Jos sinulla on kysyttävää, voit aina olla yhteydessä asiakaspalveluumme (info(at)pomar.fi, +358 (0)2 6343 124) ennen tilaamista.

8. Pomar.fi ei vastaa siitä, jos tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy Pomar.fi vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta seikasta, kuten sodasta, luonnonmullistuksesta, vienti- tai tuontikiellosta, viranomaisen päätöksestä, yleisen liikenteen häiriintymisestä tai muusta vastaavasta Pomar.fi -verkkokaupan toimintaa vaikeuttavasta tai estävästä toiminnasta.

9. Tekemällä tilauksen hyväksyt henkilötietojesi käyttämisen.

Tarkemmat toimitusehdot

1. Toimitusaika


Pyrimme aina mahdollisimman pikaiseen toimitukseen. Olemme asiakkaisiin mahdollisimman pikaisesti yhteydessä sähköpostitse tai puhelimitse, mikäli havaitsemme toimitusajan kestävän normaalia/ilmoitettua pidempään.
Tilatessasi tuotteen saat tilausvahvistuksen sähköpostitse. Tilausvahvistuksesta voit nähdä tilauksesi tiedot. Tarkista aina, että tiedot tilausvahvistuksessa ovat oikein. Jos jokin askarruttaa mieltäsi, ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Tallenna aina tilausvahvistus, ja muista aina antaa tilausnumerosi ottaessasi yhteyttä meihin.


2. Toimitustavat

Toimitukset Suomeen:
Valitsemasi toimitustavan mukaan voit joko noutaa tilaamasi tuotteet valitsemastasi Postin toimipaikasta tai tilaamasi tuotteet toimitetaan valitsemaasi toimitusosoitteeseen.
Tilauksen jälkeen saat sähköpostiisi tilausvahvistuksen sekä linkin, jonka kautta voit seurata tilauksesi etenemistä. Kun tuotteet on lähetetty varastoltamme, saat sähköpostiisi toimitusilmoituksen sekä linkin, jonka kautta voit seurata toimituksesi etenemistä.
Tilatessasi Ahvenanmaalle, muistathan valita toimitusmaaksi Ahvenanmaan jotta et joudu maksamaan ylimääräistä arvonlisäveroa.
Voit välit toimitustavaksi myös Matkahuollon. Tilaus toimitetaan arkisin lähimpään tai valitsemaasi Matkahuollon noutopisteeseen. Matkahuollon paketit voit noutaa yli 1100 noutopaikasta ympäri Suomea (mm. Matkahuolto, K-Marketit, R-kioskit, Tokmannit ja monet muut yritykset). Saat saapumisilmoituksen tekstiviestillä tai sähköpostitse, kun lähetys on noudettavissa Matkahuollon toimipisteestä.
.
Toimitus Ruotsiin ja Tanskaan

Paikallinen kuljetusliikkeemme Ruotsissa ja Tanskassa on Bring. Tilausta tehdessä (kassalla) voit valita lähimmän noutopisteen tai automaatin. Saat Bringiltä sähköisen ilmoituksen, kun tilaus on noudettavissa.

Ruotsi: Toimitukset maanantaista perjantaihin

Tanska: Toimitukset maanantaista lauantaihin

Pakettia säilytetään vain 7 päivää noutopisteessä. Noutamattomat paketit palautetaan lähettäjälle.

 

Toimitus on ilmainen seuraaviin maihin:

  • Suomi (ml. Ahvenanmaa)
  • Alankomaat
  • Belgia
  • Itävalta
  • Latvia
  • Liettua
  • Puola
  • Ruotsi
  • Saksa
  • Tanska
  • Tsekki
  • Viro
Toimituskulu 9€ seuraaviin maihin, mahdollinen toimitustapa Parcel Connect:
  • Bulgaria
  • Espanja
  • Luxemburg
  • Portugali
  • Slovakia
  • Slovenia
  • Unkari
Toimituskulu 9€ seuraaviin maihin, mahdollinen toimitustapa Priority:
  • Irlanti
  • Italia
  • Kreikka
  • Kroatia
  • Kypros
  • Malta
  • Ranska
  • Romania
  • Iso-Britannia
  • Norja
  • Sveitsi
Toimituskulu 12,9€ seuraaviin maihin, mahdollinen toimitustapa Priority:
  • Kanada
  • Israel
  • Yhdysvallat

3. Palautusoikeus ja tuotevaihdot

Sinulla on käyttämättömillä tuotteilla 30 päivän palautusoikeus siitä, kun olet vastaanottanut tilauksesi. Sopivuustakuulla haluamme varmistaa, että sinä asiakkaana olet tyytyväinen niin istuvuuteen, ulkonäköön kuin kokoonkin. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön, alkuperäistä vastaavassa kunnossa ja myyntikelpoinen. Mahdollisia hinta- ja tuotetietolappuja ei saa irrottaa. Jos palautettu tuote on vahingoittunut johtuen huonosta pakkaamisesta, emme hyväksy palautusta.

Pyydämme palauttamaan käyttämättömät tuotteet alkuperäisessä kenkälaatikossa palautusnumerolla 636673 osoitteeseen:

Pomarfin Oy, PL 7420, 00002, Helsinki, Finland 

PALAUTUS MATKAHUOLLON TOIMIPISTEESEEN

Voit tehdä Lähellä-paketin asiakaspalautuksen samaan Matkahuollon noutopisteeseen, mistä olet lähetyksen noutanut. Palautus tulee tehdä 30 vuorokauden sisällä lähetyksen saapumisesta. Kirjoita pakkaukseen ”Asiakaspalautus" ja ilmoita tuotetta palauttaessasi Matkahuollon palautustunnus: 9538401


Laita palautettavien tuotteiden mukaan täytetty palautuslomake. Mikäli et löydä palautuslomaketta, ole yhteydessä asiakaspalveluumme, ilmoita tilausnumerosi ja pyydä asiakaspalveluamme lähettämään sinulle uusi palautuslomake. Ilmoita lomakkeessa selkeästi haluatko vain palauttaa tuotteen ja saada rahat takaisin vai haluatko vaihtaa tuotteen. Maksettu kauppasumma palautetaan välittömästi, kun tuote on palautunut edellä mainituin ehdoin meille. Aika kauppasumman palautumiseen asiakkaalle vaihtelee maksutavasta riippuen. Muista säilyttää Postista saamasi palautuskuitti siihen asti, kun olet saanut maksun palautuksen.
Lisätietoa maksutavoista ja -ehdoista löydät palveluntarjoajien sivuilta

Jousto lasku ja osamaksu on kotimainen palvelu, jolla teet ostoksesi nopeasti ja turvallisesti. Jousto on tarkoitettu yksityishenkilöille, jotka ovat hoitaneet raha-asiansa moitteettomasti.

Joustolla saat 30 vuorokautta korotonta maksuaikaa. Ostokseen lisätään 2,90€:n laskutuslisä. Laskun saatuasi voit päättää maksatko sen kokonaan vai osissa. Osamaksulla voit maksaa ostoksesi jopa 36:ssa erässä, alkaen 9,90€/kk. Jousto osamaksun kustannukset ovat 3,90€/kk ja 19,90%:n luottokorko. Voit maksaa Joustolla 30–3000 euron ostoksia.

Joustolla ostaminen on turvallista. Ensimmäisen ostoksen yhteydessä teet vahvan sähköisen tunnistautumisen. Palaavana asiakkaana voit tunnistautua helposti puhelimeen lähetettävän kertakäyttöisen koodin avulla. Jokaisen ostoksen yhteydessä teemme reaaliaikaisen ja automatisoidun luottopäätöksen. Maksutapahtuma ja tietojen välitys tapahtuu aina suojatussa yhteydessä. Lasku toimitetaan sähköpostitse. Luotonmyöntäjänä toimii Aurajoki Nordic Oy.

.
Palautukset Suomesta:
Palauta tuotteet ilmaiseksi Postin asiakaspalautuksena, käytä asiakaspalautustunnustamme 636673. Muilla tavoin toimitetuista asiakaspalautuksista emme hyvitä palautuskuluja. 
.
Huomioi, palautusten normaali käsittelyaika on noin 1-3 viikkoa. Käsittelemme palautukset saapumisjärjestyksessä.

Palautukset Alankomaista, Belgiasta, Itävallasta, Latviasta, Liettuasta, Puolasta, Saksasta, Tsekistä tai Virosta:
Jos olit valinnut toimituksen pakettiautomaattiin, voit palauttaa tuotteen automaatilla: automaatin valikosta löytyy palautukselle oma toiminto. Automaatti kysyy puhelimeen saamaasi lokerokoodia. Lokero avautuu, kun koodi on syötetty. Jos koodi ei ole sinulla enää tallessa, olethan yhteydessä Postin asiakastukeen.
Kiinnitä tuotteen mukana saamasi Parcel Return Connect tarra pakettiin. Vie paketti haluamaasi Parcel Connect palvelupisteeseen (löydät listan palautuspisteistä https://paketshopfinder.dhlpaket.at/).
Palautukset EU:n ulkopuolelta.
Ilmoitathan meille tilausnumeron osoitteeseen info@pomar.fi, ennen kuin lähetät palautuksen. Tämä on tärkeää tulliteknisistä syistä.

Palautukset Ruotsista ja Tanskasta

Saat paketin mukana valmiin palautustarran (Customer return). Liimaa tarra pakettiin ja vie se Bringin palvelupisteeseen.

Ruotsin palvelupisteet:  www.bring.se/privat/kundservice/utlamningsstallen

Tanskan palvelupisteet: www.bring.dk/kort

 

Asiakas vastaa palautuskuluista lähetettäessä seuraavista maista:

  • Bulgaria
  • Espanja
  • Luxemburg
  • Portugali
  • Slovakia
  • Slovenia
  • Unkari
  • Irlanti
  • Italia
  • Kreikka
  • Kroatia
  • Kypros
  • Malta
  • Ranska
  • Romania
  • Iso-Britannia
  • Norja
  • Sveitsi
  • Kanada
  • Israel
  • Yhdysvallat
Vastaat tuotteen palautuskustannuksesta palauttaessasi näistä maista. Suosittelemme seurantakoodillisen lähetystavan käyttöä, sillä emme voi taata palautuksen perilletuloa.
Emme vaihda tuotteita, jotka palautetaan EU:n ulkopuolelta tullien vuoksi.


4. Reklamaatiot
 
Kaikki tilaukseen tai toimitukseen liittyvät reklamaatiot pyydämme lähettämään seitsemän (7) vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta osoitteeseen: info(at)pomar.fi.


5. Tilauksen peruminen

Asiakas voi peruuttaa tilauksensa, mikäli toimitus ei ole tapahtunut kohtuullisessa ajassa. Tilauksen perumisesta tulee ilmoittaa osoitteeseen info(at)pomar.fi. Yleensä ilmoitamme asiakkaillemme sähköpostilla tai puhelimitse, jos toimitusaika eroaa tilausta tehtäessä ilmoitetusta. Myös Pomar.fi pidättää oikeuden tilauksen perumiseen ja rahojen palauttamiseen asiakkaan tilille.

Noutamattomista lähetyksistä perimme rahtikulut.


6. Yhteystiedot

Pomarfin Oy
Tehtaantie 1
29630 Pomarkku
Suomi
puh. +358 (0)2 6343 124
sähköposti: info(at)pomar.fi