Toimitusehdot

Jälleenmyyjien ehdot ovat Pomarfin Oy:n kanssa sovitun mukaiset


Toimitusehdot lyhyesti:

1. Käyttämättömillä tuotteilla on 30 päivän palautusoikeus.

2. Varastosta löytyvän tuotteen toimitusaika 1 - 4 arkipäivää. Mikäli tuote on vasta tulossa varastoomme, näytetään arvioitu toimitusaika tuotteen tiedoissa kokovalinnan alapuolella tilausta tehdessäsi. Mikäli tilattu tuote on poikkeuksellisesti päässyt loppumaan varastosta, ilmoitetaan siitä asiakkaalle viipymättä.

3. Mikäli asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tai tuote on viallinen, tulee asiakkaan ilmoittaa asiasta viipymättä Pomar.fi -verkkokaupan asiakaspalveluun joko sähköpostitse info(at)pomar.fi tai puhelimitse +358 (0)2 6343 124 (ma-pe 8-16 )

4. Noutamattomista lähetyksistä perimme rahtikulut.

5. Tilauksen sitovuus: sitova kauppasopimus tulee voimaan, kun asiakas on tilaussivulla vahvistanut nämä toimitusehdot sekä hyväksynyt tilauksen.

6. Hinnat ja tuotetiedot: kaikki ilmoitetut hinnat sisältävät arvonlisäveron. Veroerittely näkyy tilausvahvistuksessa. Kaikki hinnat ja tuotetiedot ovat sitoumuksetta. Pomar.fi varaa oikeuden hinnoittelu- ja tuotetietovirheisiin sekä mahdollisten toimitusvaikeuksien sattuessa kaupan peruuttamiseen ja purkamiseen. Norjaan toimituksissa asiakas vastaa mahdollisista tullimaksuista.

7. Jos sinulla on kysyttävää, voit aina olla yhteydessä asiakaspalveluumme (info(at)pomar.fi, +358 (0)2 6343 124) ennen tilaamista.

8. Pomar.fi ei vastaa siitä, jos tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy Pomar.fi vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta seikasta, kuten sodasta, luonnonmullistuksesta, vienti- tai tuontikiellosta, viranomaisen päätöksestä, yleisen liikenteen häiriintymisestä tai muusta vastaavasta Pomar.fi -verkkokaupan toimintaa vaikeuttavasta tai estävästä toiminnasta.


Tarkemmat toimitusehdot

1. TOIMITUSAIKA


Pyrimme aina mahdollisimman pikaiseen toimitukseen. Olemme asiakkaisiin mahdollisimman pikaisesti yhteydessä sähköpostitse tai puhelimitse, mikäli havaitsemme toimitusajan kestävän normaalia/ilmoitettua pidempään.
Tilatessasi tuotteen saat tilausvahvistuksen sähköpostitse. Tilausvahvistuksesta voit nähdä tilauksesi tiedot. Tarkista aina, että tiedot tilausvahvistuksessa ovat oikein. Jos
jokin askarruttaa mieltäsi, ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Tallenna aina tilausvahvistus, ja muista aina antaa tilausnumerosi ottaessasi yhteyttä meihin.


2. TOIMITUSTAVAT

Toimitukset Suomeen:
Valitsemasi toimitustavan mukaan voit joko noutaa tilaamasi tuotteet valitsemastasi Postin toimipaikasta tai tilaamasi tuotteet toimitetaan valitsemaasi toimitusosoitteeseen.
Tilauksen jälkeen saat sähköpostiisi tilausvahvistuksen sekä linkin, jonka kautta voit seurata tilauksesi etenemistä. Kun tuotteet on lähetetty varastoltamme, saat sähköpostiisi toimitusilmoituksen sekä linkin, jonka kautta voit seurata toimituksesi etenemistä.

Toimitukset Ruotsiin, Norjaan ja Tanskaan:
Voit noutaa tilaamasi tuotteet Postin toimipaikasta.
Tilauksen jälkeen saat sähköpostiisi tilausvahvistuksen sekä linkin, jonka kautta voit seurata tilauksesi etenemistä. Kun tuotteet on lähetetty varastoltamme, saat sähköpostiisi toimitusilmoituksen.


3. PALAUTUSOIKEUS JA TUOTEVAIHDOT

Sinulla on käyttämättömillä tuotteilla 30 päivän palautusoikeus siitä, kun olet vastaanottanut tilauksesi. Sopivuustakuulla haluamme varmistaa, että sinä asiakkaana olet tyytyväinen niin istuvuuteen, ulkonäköön kuin kokoonkin. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön, alkuperäistä vastaavassa kunnossa ja myyntikelpoinen. Mahdollisia hinta- ja tuotetietolappuja ei saa irrottaa. Jos palautettu tuote on vahingoittunut johtuen huonosta pakkaamisesta, emme hyväksy palautusta.

Pyydämme palauttamaan käyttämättömät tuotteet alkuperäisessä kenkälaatikossa osoitteeseen:
Pomarfin Oy, Asiakaspalautus, Tehtaantie 1, 29630 Pomarkku, Suomi

Laita palautettavien tuotteiden mukaan täytetty palautuslomake. Mikäli et löydä palautuslomaketta, ole yhteydessä asiakaspalveluumme, ilmoita tilausnumerosi ja pyydä asiakaspalveluamme lähettämään sinulle uusi palautuslomake. Ilmoita lomakkeessa selkeästi haluatko vain palauttaa tuotteen ja saada rahat takaisin vai haluatko vaihtaa tuotteen. Maksettu kauppasumma palautetaan välittömästi, kun tuote on palautunut edellä mainituin ehdoin meille. Aika kauppasumman palautumiseen asiakkaalle vaihtelee maksutavasta riippuen. Muista säilyttää Postista saamasi palautuskuitti siihen asti, kun olet saanut maksun palautuksen.

Palautukset Suomesta:
Palauta tuotteet ilmaiseksi Itellan asiakaspalautuksena, käytä asiakaspalautustunnustamme 636673. Muilla tavoin toimitetuista asiakaspalautuksista emme maksa palautuskuluja. Huomioi, että asiakaspalautukset kulkevat normaalipostia hitaammin, 5-14 vrk.

Palautukset Ruotsista, Norjasta ja Tanskasta:
Palauta tuotteet ensin omalla kustannuksellasi. Lähetä kopio lähetyskustannusten kuitista sekä IBAN tilinumerosi ja pankkisi SWIFT tunnus asiakaspalveluumme: info(at)pomar.fi. Palautamme lähetyskustannukset tilillesi, kun tuote on palautunut edellä mainituin ehdoin meille ja kun olemme saaneet kopion lähetyskustannusten kuitista.


4. REKLAMAATIOT
 
Kaikki tilaukseen tai toimitukseen liittyvät reklamaatiot pyydämme lähettämään seitsemän (7) vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta osoitteeseen: info(at)pomar.fi.


5. TILAUKSEN PERUMINEN

Asiakas voi peruuttaa tilauksensa, mikäli toimitus ei ole tapahtunut kohtuullisessa ajassa. Tilauksen perumisesta tulee ilmoittaa osoitteeseen info(at)pomar.fi. Yleensä ilmoitamme asiakkaillemme sähköpostilla tai puhelimitse, jos toimitusaika eroaa tilausta tehtäessä ilmoitetusta. Myös Pomar.fi pidättää oikeuden tilauksen perumiseen ja rahojen palauttamiseen asiakkaan tilille.

Noutamattomista lähetyksistä perimme rahtikulut.


6. YHTEYSTIEDOT

Pomarfin Oy
Tehtaantie 1
29630 Pomarkku
Suomi
puh. +358 (0)2 6343 124
sähköposti: info(at)pomar.fi