Toimitus- ja maksutavat

Jälleenmyyjien ehdot ovat Pomarfin Oy:n kanssa sovitun mukaiset.

1. Toimitusaika

Varastosta löytyvän tuotteen toimitusaika on 1 - 4 arkipäivää. Mikäli tuote on vasta tulossa varastoomme, näytetään arvioitu toimitusaika tuotteen tiedoissa kokovalinnan alapuolella tilausta tehdessäsi. Pyrimme aina mahdollisimman pikaiseen toimitukseen. Olemme asiakkaisiin mahdollisimman pikaisesti yhteydessä sähköpostitse tai puhelimitse mikäli havaitsemme toimitusajan kestävän normaalia/ilmoitettua pidempään. Mikäli tilattu tuote on poikkeuksellisesti päässyt loppumaan varastosta, ilmoitetaan siitä asiakkaalle viipymättä.

Tilatessasi tuotteen saat tilausvahvistuksen sähköpostitse. Tilausvahvistuksesta voit nähdä tilauksesi tiedot. Tarkista aina, että tiedot tilausvahvistuksessa ovat oikein. Jos jokin askarruttaa mieltäsi, ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Tallenna aina tilausvahvistus, ja muista aina antaa tilausnumerosi ottaessasi yhteyttä meihin.


2. Toimitustavat

Toimitukset Suomeen:
Valitsemasi toimitustavan mukaan voit joko noutaa tilaamasi tuotteet valitsemastasi Postin toimipaikasta tai tilaamasi tuotteet toimitetaan valitsemaasi toimitusosoitteeseen.
Tilauksen jälkeen saat sähköpostiisi tilausvahvistuksen sekä linkin, jonka kautta voit seurata tilauksesi etenemistä. Kun tuotteet on lähetetty varastoltamme, saat sähköpostiisi toimitusilmoituksen sekä linkin, joka kautta voit seurata toimituksesi etenemistä.

Toimitukset Ruotsiin, Norjaan ja Tanskaan:
Voit noutaa tilaamasi tuotteet Postin toimipaikasta.
Tilauksen jälkeen saat sähköpostiisi tilausvahvistuksen sekä linkin, jonka kautta voit seurata tilauksesi etenemistä. Kun tuotteet on lähetetty varastoltamme, saat sähköpostiisi toimitusilmoituksen.


3. Maksutavat

Tilaukset, jotka toimitetaan Suomeen, voidaan maksaa seuraavilla maksutavoilla:
VERKKOPANKKIMAKSUT: Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, Säästöpankki / Aktia / Nooa, Handelsbanken, Ålandsbanken ja S-pankki.
Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

LUOTTOKORTIT: Visa, Visa Electron, MasterCard tai American Express
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Visa, Visa Electron, MasterCard tai American Express –korteilla tehtävissä maksuissa Paytrail Oyj näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Suomi
Puhelin: +358 (0)207 181830

KLARNA LASKU: Täysi-ikäiset asiakkaat voivat tilata tuotteet laskulla. Et voi tilata tuotteita laskuun silloin, kun tilaat tuotteet jollekin toiselle tai olet muutoin antanut toimitusosoitteeksi jonkin muun kuin väestörekisterissä olevan osoitteesi. Maksaessasi Klarnan maksutavoilla sinulta kysytään ostoskorissa henkilötunnuksesi sekä väestörekisteriin ilmoittamasi osoite.
Klarna Laskulla maksaessasi asiointisi on turvallista ja helppoa. Sinun ei tarvitse koskaan ilmoittaa maksukorttisi tietoja ja saat tilaamasi tuotteet aina ennen kuin sinun tarvitsee maksaa niitä.
-    saat tilaamasi tuotteet aina ennen kuin maksat niitä
-    koroton maksuaika aina 14 vuorokautta
-    sinun ei tarvitse koskaan ilmoittaa maksukorttisi tietoja
-    saat laskun sähköpostitse sitten, kun tilaamasi tuotteet lähetetään sinulle
-    mahdollisuus maksaa lasku myös erissä

Laskutusmaksu on 3,95 € per tilaus. Maksun myöhästyessä laskun loppusummaan lisätään muistutusmaksu 5,00 € ja viivästyskorko 7,50 %. Klarna tarkistaa ostohetkellä tilaajan luottokelpoisuuden, mikä joissain tapauksissa voi tarkoittaa myös luottotietojen tarkistamista.

Henkilötietoja käsitellään henkilötietolain mukaisesti. Klarna käyttää henkilötietoja asiakasanalyysien tekemiseen, henkilön tunnistamiseen, luottokelpoisuusarviointiin ja markkinointitarkoituksiin. Henkilötunnusta käytetään asiakasnumerona asiakashallinnollisista syistä.

Laskuihin liittyviin kysymyksiin saat vastauksia myös käyttäen Klarnan sähköistä asiakaspalvelulomaketta osoitteessa
www.klarna.com

OSAMAKSU - KLARNA TILI: Täysi-ikäiset asiakkaat voivat tilata tuotteet laskulla. Et voi tilata tuotteita laskuun silloin, kun tilaat tuotteet jollekin toiselle tai olet muutoin antanut toimitusosoitteeksi jonkin muun kuin väestörekisterissä olevan osoitteesi. Maksaessasi Klarnan maksutavoilla sinulta kysytään ostoskorissa henkilötunnuksesi sekä väestörekisteriin ilmoittamasi osoite. Ensimmäisen kerran Klarna Tilillä maksaessasi sinulle lähetetään postitse tilisopimus, joka sinun tulee allekirjoittaa ja lähettää Klarna Oy:lle.
Klarna Tili –maksutapa on suunniteltu niihin tilanteisiin, kun haluat itse päättää, millaisissa kuukausierissä lyhennät tilauksesi loppusummaa. Klarna Tili on myös paljon enemmän. Saat tilaamasi tuotteet ennen kuin sinun tarvitsee maksaa niitä ja kaikki Klarna Tilillä maksetut ostokset yhdistetään yhdelle kuukausilaskulle. Myös eri verkkokaupoissa Klarna Tilillä maksetut tilaukset yhdistyvät automaattisesti samalle kuukausilaskulle.
-    saat tilaamasi tuotteet aina ennen kuin sinun tarvitsee maksaa niitä
-    kuukausierä 9 € tai vähintään 1/24 kokonaissummasta
-    sinun ei tarvitse luovuttaa maksukorttisi tietoja
-    osta nyt, maksa seuraavan kuukauden lopussa
-    voit aina halutessasi maksaa jäljellä olevan velan myös kerralla
-    kaikki ostoksesi yhdistyvät samalle tilille ja samalle kuukausilaskulle
-    tilinhoitomaksu 3,95 €/kk tilausmäärästä riippumatta

Klarna Tilille tehdyn 1000 €:n ostoksen perustamismaksu perusehtojen mukaan on 0 €. Tämän hetkinen vuosikorko on 22%, jolloin esimerkkiostoksen mukainen todellinen vuosikorko on 34,64%. Ostoksen luottohinta on 1171 €. Kuukausieriä on 12 kappaletta ja erät ovat kooltaan 98 €. Esimerkin mukainen ostos edellyttää, että luoton kokonaissumma suoritetaan vuoden sisällä.

Henkilötietoja käsitellään henkilötietolain mukaisesti. Klarna käyttää henkilötietoja asiakasanalyysien tekemiseen, henkilön tunnistamiseen, luottokelpoisuusarviointiin ja markkinointitarkoituksiin. Henkilötunnusta käytetään asiakasnumerona asiakashallinnollisista syistä.

Yleiset ehdot löydät
täältä

Vakiomuotoiset eurooppalaiset kuluttajaluottotiedot löydät
täältä

Laskuihin liittyviin kysymyksiin saat vastauksia myös käyttäen Klarnan sähköistä asiakaspalvelulomaketta osoitteessa
www.klarna.com

Tilaukset, jotka toimitetaan Ruotsiin, Norjaan tai Tanskaan, voidaan maksaa seuraavilla maksutavoilla:

LUOTTOKORTIT: Visa, Visa Electron, MasterCard tai American Express
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Visa, Visa Electron, MasterCard tai American Express –korteilla tehtävissä maksuissa Paytrail Oyj näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Suomi
Puhelin: +358 (0)207 181830


4. Palautusoikeus ja tuotevaihdot
 
Sinulla on käyttämättömillä tuotteilla 30 päivän palautusoikeus siitä, kun olet vastaanottanut tilauksesi. Sopivuustakuulla haluamme varmistaa, että sinä asiakkaana olet tyytyväinen niin istuvuuteen, ulkonäköön kuin kokoonkin. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön, alkuperäistä vastaavassa kunnossa ja myyntikelpoinen. Mahdollisia hinta- ja tuotetietolappuja ei saa irrottaa. Jos palautettu tuote on vahingoittunut johtuen huonosta pakkaamisesta, emme hyväksy palautusta.
Voit aina ensin olla yhteydessä meihin ennen tilaamista, mikäli sinulla on epäselvää tilausehtojen suhteen.

Pyydämme palauttamaan käyttämättömät tuotteet alkuperäisessä kenkälaatikossa osoitteeseen:
Pomarfin Oy, Asiakaspalautus, Tehtaantie 1, 29630 Pomarkku, Suomi

Laita palautettavien tuotteiden mukaan täytetty palautuslomake. Mikäli et löydä palautuslomaketta, ole yhteydessä asiakaspalveluumme, ilmoita tilausnumerosi ja pyydä asiakaspalveluamme lähettämään sinulle uusi palautuslomake. Ilmoita lomakkeessa selkeästi haluatko vain palauttaa tuotteen ja saada rahat takaisin vai haluatko vaihtaa tuotteen. Maksettu kauppasumma palautetaan välittömästi, kun tuote on palautunut edellä mainituin ehdoin meille. Aika kauppasumman palautumiseen asiakkaalle vaihtelee maksutavasta riippuen. Muista säilyttää Postista saamasi palautuskuitti siihen asti, kun olet saanut maksun palautuksen.

Palautukset Suomesta:
Palauta tuotteet ilmaiseksi Itellan asiakaspalautuksena, käytä asiakaspalautustunnustamme 636673. Muilla tavoin toimitetuista asiakaspalautuksista emme maksa palautuskuluja. Huomioi, että asiakaspalautukset kulkevat normaalipostia hitaammin, 5-14 vrk.

Palautukset Ruotsista, Norjasta ja Tanskasta:
Palauta tuotteet ensin omalla kustannuksellasi. Lähetä kopio lähetyskustannusten kuitista sekä IBAN tilinumerosi ja pankkisi SWIFT tunnus asiakaspalveluumme: info(at)pomar.fi. Palautamme lähetyskustannukset tilillesi, kun tuote on palautunut edellä mainituin ehdoin meille ja kun olemme saaneet kopion lähetyskustannusten kuitista.


5. Reklamaatiot
 
Kaikki tilaukseen tai toimitukseen liittyvät reklamaatiot pyydämme lähettämään seitsemän (7) vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta osoitteeseen: info(at)pomar.fi.


6. Tilauksen peruminen

Asiakas voi peruuttaa tilauksensa, mikäli toimitus ei ole tapahtunut kohtuullisessa ajassa. Tilauksen perumisesta tulee ilmoittaa osoitteeseen info(at)pomar.fi. Yleensä ilmoitamme asiakkaillemme sähköpostilla tai puhelimitse, jos toimitusaika eroaa tilausta tehtäessä ilmoitetusta. Myös Pomar.fi pidättää oikeuden tilauksen perumiseen ja rahojen palauttamiseen asiakkaan tilille.

Noutamattomista lähetyksistä perimme rahtikulut.


7. Yhteystiedot

Pomarfin Oy
Tehtaantie 1
29630 Pomarkku
Suomi
puh. +358 (0)2 6343 124
sähköposti: info(at)pomar.fi